Kuidas osta
Meie e-poest ostmine on lihtne ja mugav:
1. Esmalt valige välja tooted ja lisage need ostukorvi.
2. Vormistage tellimus. Lisage kindlasti oma kontaktandmed.
3. Tasuge ostu eest saadud arve alusel oma internetipangas.
Teenust pakub :Islamel oü,reg. 10007977, Tartumaa , Alatskivi, Tartu mnt. 6, 60201
Ostukorvi koostamine:
Kõigepealt valige välja Teile meeldiv toode (tooted) ning lisage need ostukorvi. Toodete ostukorvi lisamine ei kohusta Teid veel neid ostma. Oma ostukorvi sisu saate vabalt muuta. Et näha tooteid, mida olete lisanud oma ostukorvi, valige link ‘vaata ostukorvi.’.
Tellimuse vormistamine:
Palun sisestage tellimusvormi väljadele oma kontaktandmed. Ostu eest on Teil võimalik tasuda kohe pärast tellimuse vormistamist internetipangas. Kaup pannakse teele pärast makse laekumist kahe päeva jooksul.
Üle 30€ tellimused toimetame Teile tasuta.
Alla 30 € tellimustele lisandub saatekulu.
– DPD – hind 3,60€
Tartu piires on võimalik kaup ostjale koju viia vastastikusel kokkuleppel.
Kauba tagastamine:
Juhul, kui Teile ostetud kaup ei sobinud ning Te soovite seda tagastada, siis palun teavitage meid :.info@küünlapood.ee Kõikidele kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamisest. Toode peab olema kasutamata ja pakendis/siltidega. Tagastada võite kas postiga või tuua meie kauplusesse Alatskivil Tartu mnt. 2.Tagastamise postikulu ei kuulu kompenseerimisele. Kompenseeritakse tarnimise kulu. Raha tagastatakse 4 tööpäeva jooksul.
Kõik meie kaubad kontrollitakse enne teele panemist hoolikalt üle. Juhul, kui Te siiski leiate defektiga toote, palume sellest koheselt teavitada meid : info@küünlapood.ee.
Pretensioonide esitamise kord:
1. Islamel oü vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kauba müümisel.
2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul Islamel oü poole, , esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine.
4. Puudusega kauba asendamise lepivad Islamel oü ja Tarbija omavahel kokku.
5. Islamle oü ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@küünlapood.ee pretension, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe nädala jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9. Ostjal on õigus nõuda küünlapood.ee veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Küünlapood.ee veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub,
Kui Islamel oü on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.